2015. július 5., vasárnap

Almalé #2

Eredmínyhirdetés Numbör Tú - Legszebb Fejléc

Buuu Kecskéim. T.T

Ez kezdd egyre idegesítőbb lenni. Mindig beígérek valamit, de sose valósul meg. Ezt az eredményhirdetős dolgot is rám kenhetitek, igen, tehetek róla, hogy a betegségtől az orromig se látok. Főleg nem a billentyűzet mákszemnyi, az én ujjaimtól már kissé lekopott betűit. De igen. Én voltam. Én erőszakoltam magamra két óra tűző napon való sétát a világ legidegesítőbb tanárával hallgatva a törit, ami már a könyökünkön jön ki. Mindegy.

A fejlécértékelésekkel sikerült végeznem, és csak három helyezettet hirdetek, és mostantól új szabály: Akkor töltöm fel az eredményhirdetést, amikor időm van rá és kedvem. Valamint a kategóriákban CSAK 3 helyezettet hirdetek, ha úgy alakul, különdíjat. 


Tehát akkor:

#3: Dorothy Ell - Sors Akarta

[Link]
#2: Astrid Haynes - Szerelem Szárnyán

[Link]

#1: Leana C. & Meta A. - Thea

[Link]

Írok e-mailt mindenkinek, az első helyezett válaszoljon minél előbb az interjúra való felkészültséggel. :)

Köszönöm a nevezést!

Emléklap mindenkinek:


Na akkor Buuuuu. T.T

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése